shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

چینی‌ها قصد دارند به جای پنجره مترو، صفحه نمایش OLED شفاف نصب کنند

چینی‌ها قصد دارند به جای پنجره مترو، صفحه نمایش OLED شفاف نصب کنند

شرکت ال‌جی اولین OLED شفاف برای پنجره‌ها را تولید کرد

LG Display اولین OLED های شفاف را تولید کرده است که به اندازه کافی بزرگ هستند که به عنوان پنجره های قطار مترو مورد استفاده قرار می گیرند.

در ابتدا نمایشگرهای شفاف در قطارهای شهرهای چین پکن و شنژن مورد استفاده قرار می گیرند که LG Display اولین شرکتی است که OLED های شفاف ۵۵ اینچی را برای ویندوزهای مترو معرفی می کند. در مورد وضوح یا درخشندگی نمایشگرها ، دقیقاً اطلاعاتی در مورد طول عمر یا میزان مصرف مورد انتظار آنها در دست نیست. بر اساس تصویری که ال جی ارائه داده است ، ما در مورد صفحه نمایش نسبتاً پر وضوح و روشنایی مناسب و زاویه دید خوب صحبت می کنیم.

در پکن و شنژن از OLED های شفاف برای نمایش اطلاعات در زمان واقعی در مورد برنامه های مترو ، مکان ها ، نقل و انتقالات و پروازها استفاده می شود. علاوه بر این ، آنها به روزرسانی های خبری و پیش بینی وضعیت هوا را ارائه می دهند. نکته قابل توجه این است که قطارها همچنان به استفاده از صفحات LCD برای نمایش مواردی مانند تبلیغات می پردازند.

OLED های شفاف برای مدتی وجود داشته و توسط دستگاههای مختلف مانند هدست واقعیت افزوده مورد استفاده قرار گرفته است. در سال های آینده انتظار می رود تعداد برنامه هایی که از OLED های شفاف استفاده می کنند با مواردی مانند اتومبیل های خودران یا ساختمان های هوشمند گسترش یابد ، بنابراین سازندگان OLED آماده تولید اینگونه دستگاه ها از نظر حجم می شوند. با توجه به اینکه OLED ها به نور پس زمینه احتیاج ندارند ، می توان آنها را شفاف کرد ، اما بزرگ کردن آنها و اطمینان از ماندگاری آنها چالش برانگیز است.

نمایشگرهای شفاف OLED در ابتدا در متروهای پکن (خط ۶) و شنژن (خط ۱۰) نصب خواهد شد ، اما LG Displays با سایر شرکت های راه آهن و ایستگاه های مترو برای گسترش استفاده از فناوری خود همکاری می کند.

طبق پیش بینی و پیش بینی اطلاعات استراتژیک ، پیش بینی می شود بازار نمایشگر شفاف با نرخ متوسط ​​سالانه ۴۶٪ رشد کند و تا سال ۲۰۲۴ به ۴٫۹۳ میلیارد دلار برسد.

چین ممکن است پنجره های قطار مترو را با OLED های شفاف جایگزین کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد