shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

آشنایی با کامپیوتری به شکل یک دانگل HDMI با قابلیت‌هایی منحصربفرد

آشنایی با کامپیوتری به شکل یک دانگل HDMI با قابلیت‌هایی منحصربفرد

با قابلیت اتصال به سیستم در ادامه به آشنایی با کامپیوتری به شکل یک دانگل HDMI با قابلیت‌هایی منحصربفرد می پردازیم

Minisforum S۴۱ PC- با قیمت ۱۲۹ دلار در Banggood


این کامپیوتر که به شکل یک دانگل HDMI است دارای پردازنده N۴۱۰۰ سلرون اینتل، گرافیک Intel UHD ۶۰۰، ۴ گیگابایت رم DDR۴، ۶۴ گیگابایت فضا برای ذخیره اطلاعات و ویندوز ۱۰ پرو است. همچنین در حال حاضر با تخفیفی ۵۴ درصدی عرضه می‌شود و می‌توانید با استفاده از کد BG۰۱S۴۱۱ آن را به قیمت ۱۲۹ دلار خریداری کنید.

Minisforum S۴۱ PCیک کامپیوتر معمولی نیست بلکه یکی از کامپیوترهای محدود به شکل دانگل HDMI است که اخیراً وارد بازار شد و هر چند به دلایل مختلفی فرم فاکتور متفاوتی دارد اما باید توجه داشت که کاربردهای خاصی در بازار B۲B دارد و می‌توان از آن برای امضای دیجیتال، کار با نمایشگرهایی با فرمت بزرگ و غیره استفاده کرد.

این دانگل با ابعاد ۱۳۳×۴۶ میلی متر و وزن ۱۱۵ گرم بسیار کوچکتر و فشرده تر از یک کامپیوتر معمولی است و مجهز به یک فن فعال است که طبق ادعای Minisforum با صدای کم (فقط ۳۰ دسیبل) کار می‌کند. همچنین این دانگل مجهز به منبع تغذیه ۱۵ واتی است که از طریق پورت Type-C متصل می‌شود و می‌تواند با کمک آداپتور Type-C معمولی (مثل یک گوشی هوشمند جدید) یا حتی یک شارژر باتری اضطراری، برق آن را تامین کند.

S۴۱ اولین محصولی است که با پردازنده ۱۴ نانومتری N۴۱۲۰ سلرون اینتل عرضه می‌شود که یک پردازنده چهار کور، چهار ریسمان با ۴ مگابایت کش و فرکانس پایه ۱٫۱ گیگاهرتز است. توان طراحی گرمایی ۶ واتی این پردازشگر آن را تبدیل به یکی از بهترین و متوازن ترین پردازشگرهای اینتل حال حاضر کرده است.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به خروجی MiniDP (یعنی امکان کار با دو مانیتور ۴K را دارد)، یک کانکتور microSD، ۲ پورت USB ۳,۰، یک قفل Kensington، سیستم رم ۴ گیگابایتی LPDDR۴، ۶۴ گیگابایت درایو eMMC، ویندوز ۱۰، وای فای  ۸۰۲٫۱۱a و بلوتوث ۵٫۰ اشاره کرد. همچنین همراه این دستگاه یک کابل تبدیل miniDP به DP و یک تبدیل HDMI هم عرضه می‌شود.

نکته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد