shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

۱۰ پلاس در مقابل ۹ توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

 ۱۰ پلاس در مقابل ۹ توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

نوت ۱۰ پلاس یکی از بهترین تلفن هایی است که سامسونگ طی سال ها ساخته است. اما اگر Note ۹ هنوز هم می تواند کار را انجام دهد ، نیازی به هزینه اضافی ندارید.  ۱۰ پلاس در مقابل ۹ توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

شکی نیست که Galaxy Note ۱۰ Plus بهترین تلفنی است که سامسونگ طی سالها ساخته است (با عرض پوزش ، Galaxy S۲۰ Ultra). همچنین اگر می خواهید قلم بزنید ، تلفن اندرویدی است. با تشکر از برخی از کاهش قیمت ها از زمان راه اندازی ، اکنون می توانید نوت ۱۰ پلاس را با ۸۳۰ دلار شروع کنید (۹۹۹ پوند ، ۱،۶۹۹ دلار AU). اما اگر بودجه شما تا این حد طولانی نشده است و شما هنوز هم یک تلفن Galaxy را می خواهید که دارای عملکرد عالی و باتری تمام روز باشد ، ممکن است Note ۹ کافی باشد.

برای اینکه بدانم که آیا باید برای نوت ۱۰ پلاس هزینه بیشتری بپردازید یا مبلغ کمتری برای نوت ۹ داشته باشید ، من از هر دو تلفن به مدت یک هفته استفاده کردم و آنها را با هم مقایسه کردم تا همه چیز از کیفیت دوربین گرفته تا طراحی و نحوه عملکرد آنها در شرایط روزمره .

Galaxy Note ۱۰ Plus
پادشاه تلفن های اندرویدی.

10 پلاس در مقابل 9 توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

بهترین چیزی را که اندروید ارائه کرده است می خواهید؟ تقریباً هر آنچه را که می خواهید (به جز جک هدفون) در تلفن پرچمدار فعلی سامسونگ پیدا خواهید کرد. نوت ۱۰ پلاس از یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی عالی ، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و دوربین با زاویه دید عریض برخوردار است. اکنون نسخه ۵G نیز موجود است. بدون شک ، این یک تلفن گران قیمت است (حتی پس از برخی از کاهش قیمت های پس از پرتاب) اما عملکرد و عمر باتری آن در تمام طول روز ممکن است هزینه را توجیه کند. بررسی Note ۱۰ Plus را بخوانید.

گلکسی نوت ۹
جایگزین صفحه نمایش بزرگ

10 پلاس در مقابل 9 توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

گلکسی نوت ۹ هنوز یک خرید عالی است ، به خصوص اگر برای برخی از گزینه های سخت افزاری که در مقایسه با نوت ۱۰ پلاس وجود دارد ، از قبیل جک هدفون و اسکنر عنبیه در نظر بگیرید. اگرچه این همه زنگ ها و سوت های گوشی جدیدتر را ندارد ، اما صفحه نمایش همچنان عالی به نظر می رسد و دوربین ها عملکرد خوبی دارند. همچنین از زمان انتشار نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس مشخص شده است ، بنابراین این یک معامله بسیار بهتر است.

آیا گلکسی نوت ۱۰ پلاس جک هدفون دارد؟
بنابراین اگر از طرفداران هدفون های سیمی هستید ، انتخاب آسان است: توجه داشته باشید ۹٫ اگر می خواهید هدفون ۳٫۵ میلی متری را وصل کنید ، هیچ دانگل دیگری نیز در جعبه نوت ۱۰ پلاس وجود ندارد. (با این وجود هدفون USB-C وجود دارد.)

نوت ۹ برخی از نشانه های طراحی دیگر را دارد که از گرانتر بودن تلفن وجود ندارد ، مانند چراغ اعلان و اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت. نوت ۱۰ پلاس دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه است (دقیقاً مانند Galaxy S۱۰ و S۱۰ Plus قبل از آن) و من فهمیدم که بسیار پاسخگو است ، اما هنوز یکی دو بار وجود دارد که چاپ من را در مقایسه با دقت تقریباً ۱۰۰٪ در خواننده نوت ۹٫

نحوه خاموش کردن تلفن در هر دو مورد کمی متفاوت است: با توجه به نوت ۹ دکمه پاور در سمت راست قرار دارد در حالی که نوت ۱۰ پلاس دارای دکمه قابل جابجایی و صدای چرخنده صدا در سمت چپ صفحه است. (توجه: همچنین می توانید دکمه Bixby را در نوت ۹ دوباره رونمایی کنید.)

10 پلاس در مقابل 9 توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

وقتی کیفیت نمایش داده می شود ، هر دو گوشی بسیار عالی هستند. نوت ۱۰ پلاس املاک و مستغلات صفحه نمایش بیشتری به شما می دهد (حتی اگر ابعاد کلی آن شبیه به نوت ۹ باشد) ، به لطف نمایشگر ۶٫۸ اینچی لبه به لبه Infinity O ، با دوربین جلویی یکپارچه در بالای صفحه صفحه نمایش صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی نوت ۹ نیز بسیار جالب است که باید به آن توجه کنید ، اما مجبور خواهید بود که در بالای و پایین گوشی با بدنه ها مقابله کنید.

من اعتراف خواهم کرد که استفاده از نوت ۹ بسیار ساده تر است زیرا کمی باریک تر از نوت ۱۰ پلاس است اما من تلفن جدید را ترجیح می دهم وقتی که بتوانم از هر دو دست استفاده کنم: پشت سر گذاشتن تماشای فیلم یا با استفاده از قلم S

مواد در نوت ۱۰ پلاس خارق العاده به نظر می رسند اما یک آهنربای اثر انگشت است. به محض اینکه آن را از جعبه خارج کردم ، پشتم را صاف کردم. مطمئناً می توانید از یک کیس استفاده کنید ، اما در صورت انتخاب آن رنگ ها ممکن است اثر درخشندگی از درخشش هاله یا هاله آبی را از دست دهید.

سپس مجدداً ممکن است نیازی به استفاده از کیس نباشد زیرا Note ۱۰ Plus از Gorilla Glass ۶ در جلو و عقب برای محافظت در برابر قطرات استفاده می کند. نوت ۹ از نسل قبلی Gorilla Glass ۵ استفاده می کند.

Galaxy Note ۱۰ Plus ترفندهای S Pen بیشتری دارد
یکی از دلایل خرید گلکسی نوت سامسونگ بر روی هر گوشی دیگر Galaxy یا Android ، دلیل این قلم است. من متوجه نشدم که بین حساسیت و دقت قلم S در نوت ۱۰ پلاس در مقایسه با نوت ۹ تفاوت زیادی وجود دارد ، اگرچه اگر به دنبال تلفن جدید هستید ، یک ویژگی اضافی نیز کسب می کنید.

حرکات هوایی به شما امکان می دهد با فشار دادن دکمه S Pen و حرکت دادن سمت قلم به سمت ، بالا و پایین یا حتی در یک دایره ، برخی از برنامه ها (مانند دوربین یا YouTube) را کنترل کنید. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک حیله بر روی کاغذ ، اما من در واقع از استفاده از آن لذت بردم ، به خصوص هنگامی که صحبت از تغییر حالت از راه دور بر روی دوربین یا تغییر آهنگ در یک برنامه موسیقی مانند Spotify بود.

همچنین می توانید از نوت ۱۰ پلاس برای رونویسی خودکار دست نوشته های خود از قلم S استفاده کنید. این نسبتاً دقیق است ، اگرچه در صورت داشتن دست خط مخصوصاً کثیف ، می توانید اوضاع را اشتباه بگیرید.

نوت ۹ دارای حرکات هوایی نیست ، اما دارای بلوتوث است ، بنابراین می توانید از آن به عنوان ریموت برای گرفتن عکس استفاده کنید یا برای برخی از برنامه های دیگر مانند گالری در منوی تنظیمات ، آن را سفارشی سازی کنید.

10 پلاس در مقابل 9 توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

دوربین: حالت زاویه دید گسترده و شبانه ، مزیت Note ۱۰ Plus
یکی از موارد مورد علاقه من به نوت ۱۰ پلاس ، دوربین فوق العاده با زاویه دید عریض است که لنزهای تله معمولی با زاویه دید عریض و ۲ برابر را در نوت ۱۰ پلاس همراهی می کند. (همچنین یک دوربین سنجش عمقی نیز برای اسکن سه بعدی وجود دارد.) این تنظیمات برای خانواده Galaxy جدید جدید نیست ، با این حال ، به عنوان همان تنظیمات دوربین موجود در Galaxy S۱۰ Plus ۵G.

در Note ۹ فقط یک لنز عریض معمولی و یک لنز تله فوتو ۲ برابر در پشت دریافت می کنید. به طور کلی فکر می کنم نتایج حاصل از دوربین ها تقریباً نزدیک است ، به استثنای آن لنزهای با زاویه دید عریض که من از نوت ۱۰ پلاس استفاده می کنم. دامنه پویا در نوت ۱۰ پلاس کمی گسترده تر است ، اگرچه برای اکثر افراد تفاوت زیادی بین عکس های گرفته شده با نور خوب در هر تلفن وجود ندارد.

آنجا که تفاوت بزرگتری وجود دارد ، حالت اختصاصی Night Note ۱۰ است. این کمک می کند تا صحنه را روشن تر کنید و جزئیاتی را در سایه هایی که معمولاً ممکن است در نت ۹ از آن بدست آورید ، ارائه دهد. (نوت ۹ همچنین این حالت ویژه شب را با بروزرسانی خارج از هوا در حال انجام است ، اگرچه تلفن من دریافت نکرده است. هنوز.)

ضبط فیلم ۴K در هر دو مورد عالی است. نوت ۱۰ پلاس با حالت فوق العاده ثابت خود از تثبیت بهتری برخوردار است – اما تنها در ۱۰۸۰p فعال است. شما همچنین می توانید ویدیوی فوکوس زنده را بر روی تلفن جدیدتر دریافت کنید که به شما امکان می دهد زمینه را در پشت سوژه خود محو کنید تا آنها را از موضع خود جدا کنید. من دریافتم که نتیجه بهتر به نظر می رسد هنگام استفاده از دوربین سلفی به جای دوربین عقب است ، اما این ویژگی نیست که من اغلب از آن استفاده می کنم و برای من ، ارزش آن را ندارد که از نوت ۹ استفاده کنید. بالای این صفحه

Galaxy Note ۱۰ و Note ۱۰ Plus باورنکردنی به نظر می رسند

10 پلاس در مقابل 9 توجه داشته باشید : کدام گلکسی نوت خرید بهتری دارد؟

توجه داشته باشید ۹ هنوز از باتری و کارایی بسیار خوبی برخوردار است
هر دو این گوشی در هنگام کارکرد ، جانوران مطلق هستند. می توانید نتایج بنچمارک را به ترتیب در بررسی های Note ۹ و Note ۱۰ Plus ما پیدا کنید. اما در شرایط واقعی ، من هنگام تهیه و ویرایش ویدیوی ۴K ، بازی با بازی های فشرده گرافیکی یا داشتن تعداد زیادی برنامه در حال اجرا در پس زمینه ، با هیچ تفاوت قابل ملاحظه ای بین این دو روبرو نبودم.

مسافت پیموده شده شما هنگام استفاده از باتری متفاوت خواهد بود و نحوه استفاده از تلفن شما زیاد است. اما برای استفاده من که عموماً شامل تماشای فیلم ، برقراری چند تماس ، استفاده از نقشه ، ضبط ویدئوهای ۴K و ویرایش عکس ها بود ، توانستم طی یک روز کامل با هر جایی بین ۱۵ تا ۲۵ درصد باتری باقیمانده در هر دو Note ۹ را طی کنم. و Note ۱۰ Plus. نوت ۱۰ پلاس باتری با ظرفیت کمی بالاتر و گزینه شارژر ۴۵W (هزینه اضافی آن) حتی برای شارژ سریع تر نیز دارد.

فقط به من بگویید که کدام Galaxy Note را باید بخرم!
به همین دلیل گلکسی نوت تلفن پرچمدار سامسونگ است. هر دو دستگاه فوق العاده ای هستند که قول می دهند تجربه فوق العاده اندرویدی را به شما ارائه دهند – برای من ، تصمیمی که در مورد انتخاب کدام یک وجود دارد ، به این نتیجه می رسد که چقدر حاضر به سرمایه گذاری در یک تلفن هستید. متأسفم که اهانت آمیز است ، اما اگر می خواهید پاسخ کامل من را از طریق کدام تلفن انتخاب کنم ، آن را در ویدیوی بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

SAMSUNG GALAXY NOTE ۱۰ PLUS VS. NOTE ۹ SPECS

Samsung Galaxy Note ۱۰ PlusSamsung Galaxy Note ۹
Display size, resolution۶٫۸-inch Dynamic AMOLED; ۳,۰۴۰×۱,۴۴۰ pixels۶٫۴-inch Super AMOLED; ۲,۹۶۰×۱,۴۴۰ pixels
Pixel density۴۹۸ ppi۵۱۶ ppi
Dimensions (Inches)۶٫۳۹×۳٫۰۴×۰٫۳۱ in۶٫۳۷×۳٫۰۱×۰٫۳۵ in
Dimensions (Millimeters)۱۶۲٫۳×۷۷٫۲×۷٫۹ mm۱۶۱٫۹×۷۶٫۴×۸٫۸ mm
Weight (Ounces, Grams)۶٫۹۱ oz; ۱۹۶g۷٫۰۹ oz; ۲۰۱g
Mobile softwareAndroid ۹,۰ PieAndroid ۸,۱ Oreo
Camera۱۲-megapixel (wide angle), ۱۶-megapixel (ultra-wide angle), ۱۲-megapixel (telephoto), ۳D depth (HQVGA)۱۲-megapixel (wide), ۱۲-megapixel (telephoto)
Front-facing camera۱۰-megapixel۸-megapixel
Video capture۴K۴K
ProcessorOcta-core Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ processor, or Samsung Exynos ۹۸۲۵Octa-core Qualcomm Snapdragon ۸۴۵ processor (۲,۸GHz + ۱.۷GHz), or Octa-core Samsung Exynos ۹۸۱۰ (۲.۷ GHz + ۱.۷ GHz)
Storage۲۵۶GB, ۵۱۲GB۱۲۸GB, ۵۱۲GB
RAM۱۲GB۶GB, ۸GB
Expandable storageUp to ۱TB۵۱۲GB
Battery۴,۳۰۰-mAh۴,۰۰۰-mAh
Fingerprint sensorIn-screenBack of phone
ConnectorUSB-CUSB-C
Headphone jackNoYes
Special featuresWireless PowerShare; water resistant (IP۶۸); S Pen stylus with Bluetooth connectivity and Air actionsWater resistant (IP۶۸); wireless charging; S Pen with Bluetooth connectivity; Iris and facial scanning
Price off-contract (USD)$۱,۱۰۰$۱,۰۰۰ (۱۲۸GB), $۱,۲۵۰ (۵۱۲GB)*
Price (GBP)£۹۹۹£۸۹۹ (۱۲۸GB), £۱,۰۹۹ (۵۱۲GB)*
Price (AUD)$۱,۶۹۹AU$۱,۴۹۹ (۱۲۸GB), AU$۱,۷۹۹ (۵۱۲GB)*

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

گرفتن صفحه نمایش شما کمی ظرافت و کمی دانش را می طلبد. 5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

گرفتن عکس در تلفن یا رایانه لوحی Android شما به راحتی با فشار دادن یک دکمه آسان نیست. کاش همینطور بود. این می تواند یک تجربه ناامید کننده باشد ، به خصوص هنگامی که می خواهید صحنه خاصی را در حرکت بدست آورید (مانند یک بازی یا فیلم) یا صفحه ای که نگران باشید ممکن است ناپدید شود. اگر فکر می کنید ضبط صفحه می کنید و تقریباً گوشی خود را خاموش می کنید ، خسته کننده کننده است.

برای پیچیده تر شدن این موضوع ، برخی از تلفن های اندرویدی چند روش مختلف دارند که باعث می شود بر خلاف آیفون های جدید که فقط یک راه برای گرفتن عکس از صفحه نمایش دارند ، سریع و بدون درد گرفتن صفحه نمایش شما را ضبط کند.

ما روش استانداردی را که باید در همه تلفنهای Android موجود باشد ، و همچنین نحوه نحوه گرفتن عکس از طریق تلفن سامسونگ یا موتورولا را به اشتراک می گذاریم.

روش آزمایش شده و واقعی اندرویدی

تقریباً هر تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی به شما امکان می دهد با نگه داشتن دکمه های کم فشار و صدا در پایین ، یک عکس از عکس بگیرید. کافی است یک لحظه کوتاه آنها را همزمان فشار دهید و هنگامی که شما رها کردید صدای شاتر دوربین ، صفحه نمایش خود می شنوید. چشمک می زند ، و یک تصویر کوچک از تصویر صفحه خود را که در پایین صفحه نمایش نشان داده می شود ، مشاهده خواهید کرد.

کاهش زمان می تواند در ابتدا مشکل باشد. برخی از تلفن ها ، مانند Pixel 4 XL ، به شما نیاز دارند که تقریباً یک ثانیه هر دو دکمه را فشار دهید. اما برخی دیگر مانند OnePlus 8 Pro تنها درصورتی که به سرعت دکمه ها را فشار دهید بدون اینکه اصلاً آنها را ببندید ، عکس تصویر را می گیرند. اگر دکمه را فشار دهید اشتباه می گیرید ، خود را به تلفن خود خیره می کنید که منتظر انجام آن است و هنوز هیچ اتفاقی نمی افتد. یا از این بدتر ، ممکن است به صفحه راه اندازی مجدد بروید ، و نمی دانید چگونه از آن خارج شوید (فقط دکمه خانه را فشار دهید.)

اگر کار سختی را در کارکرد تصویر صفحه در تلفن خود انجام داده اید ، چند دقیقه را امتحان کنید. این باعث می شود برخی سردردها در آینده نجات پیدا کنند.

لیست بلند ابزارهای عکس سامسونگ

سامسونگ دارای سه گزینه اضافی برای گرفتن عکس در گوشی گلکسی مانند گلکسی اس 20 یا گلکسی نوت 10 است.

ضربه تند وشدید زدن برای گرفتن عکس: برای فعال کردن ژست کش رفتن کف دست ، باید به تنظیمات> ویژگی های پیشرفته> حرکات و حرکات بروید و سوئیچ را در کنار کش رفتن Palm بکشید تا در حالت خاموش قرار بگیرید. با روشن بودن آن ، لبه دست خود را از لبه سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست بکشید تا از یک عکس تصویربرداری بگیرید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب باشد اما برای کسی که در تلاش است فشار کمبو دکمه سمت راست را کاهش دهد ، روشی مطمئن تر است.

Smart Selection tool: به تنظیمات> نمایش> صفحه لبه بروید و سپس روی Edge Panel ها ضربه بزنید (اگر قبلاً این ویژگی را ندارد) این ویژگی را روشن کنید. در آخر ، پنل Smart Capture را اضافه کنید. با حرکت به جلو ، می توانید پنل های Edge خود را بیرون بکشید و پانل Smart Capture را انتخاب کنید تا یک عکس از صفحه بگیرید ، صفحه خود را ضبط کنید یا یک GIF ایجاد کنید.

فقط برای تلفن های Galaxy Note: قلم S-Pen را برداشته و از منوی Air Command برای انتخاب Smart Capture و گرفتن عکس از صفحه استفاده کنید. نه تنها گزینه های اضافی را که Smart Capture به آن اضافه می کند ، بدست می آورید ، بلکه استفاده از قلم به معنای آن است که می توانید پنجره ضبط را به هر قسمت از صفحه مورد نظر بکشید ، که می تواند شما را از برداشت قسمت های زیادی از آن بعداً نجات دهد.

ترفند تصویری بی نظیر موتورولا

صاحب تلفن موتورولا هستید؟ پر از حرکات خاص برای مواردی مانند باز کردن دوربین با چرخش سریع مچ دست یا به نظر می رسد برای گرفتن عکس از صفحه.

باید با باز کردن برنامه Moto در کشوی برنامه ، آن را روشن کنید ، سپس گزینه Moto Actions و ضربه زدن به تصویر سه انگشتی را از لیست گزینه ها انتخاب کنید. یک نسخه آزمایشی سریع در بخش تنظیمات وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از روشن کردن آن را امتحان کنید. این فرایند شامل قرار دادن سه انگشت است که تا حدودی پراکنده است ، همزمان در صفحه نمایش تا زمانی که تصویری اسیر شده را ببینید.

اگر تلفن اندرویدی شما از روش تصویر مورد علاقه شما می خواهد برای به اشتراک گذاشتن استفاده کنید ، نظر خود را در زیر بگذارید و ما آن را به این پست اضافه می کنیم.

با گرفتن یک اسکرین شات ، چند دقیقه وقت بگذارید تا همه حرکات اندرویدی 10 ، کنترل حریم خصوصی آن را بیاموزید ، و سپس هدست را به سمت ویژگیهای پنهان مورد علاقه ما شیر دهید.

iPhone SE در مقابل آیفون 11: با صرف تقریباً دو برابر ، دقیقاً چه می کنید؟

iPhone SE در مقابل آیفون 11: با صرف تقریباً دو برابر ، دقیقاً چه می کنید؟

iPhone SE در مقابل آیفون 11: با صرف تقریباً دو برابر ، دقیقاً چه می کنید؟

iPhone SE در مقابل آیفون 11: با صرف تقریباً دو برابر ، دقیقاً چه می کنید؟

آیفون SE جدید اپل 300 دلار ارزانتر از آیفون پایه 11 است. در اینجا آنچه را دریافت می کنید (و نمی گیرید) برای آن قیمت دریافت می کنید. iPhone SE در مقابل آیفون 11: با صرف تقریباً دو برابر ، دقیقاً چه می کنید؟

به عنوان دنباله آیفون رده خواب آیفون 2016 با همین نام ، آیفون SE جدید با 399 دلار ، 419 پوند یا 749 دلار AU شروع می شود. با توجه به این قیمت ، این تلفن قصد دارد تا به کاربران با بودجه توجه کند که شاید نتوانند از روی 1000 گوشی مانند آیفون 11 پرو یا گلکسی S20 چربی بزنند. در حالی که این بدان معناست که برخی از سخت افزارها کاهش می یابند (برای مثال تلفن دارای نمایشگر 4.7 اینچی کوچکتر و یک دوربین عقب منفرد) ، iPhone SE شامل برخی از اصلاحات مدرن مانند پردازنده A13 همان تلفن های آیفون 11 است.

آیفون SE 2020

بودجه جدید آیفون

اپل با فاصله چهار ساله بین آیفون SE جدید و قدیمی تر ، نسخه های بسیاری از آن را به ارمغان آورد. این شامل شارژ بی سیم ، مشخصات بهتر دوربین و مقاومت در برابر آب است. (متأسفانه ، برای کاربران هدفون سیمی ، آیفون SE جدید جک هدفون ندارد.) اگر به دنبال آیفون جدید هستید اما می خواهید تا حد ممکن پس انداز کنید ، iPhone SE بهترین شرط شماست – شما در مقایسه با قیمت آیفون 11 300 دلار صرفه جویی می کنید (که 699 دلار ، 729 پوند یا 1،199 دلار هزینه دارد). بررسی Apple iPhone SE (2020) ما را بخوانید.

آیفون 11

دوربین های بهتر ، صفحه نمایش بزرگتر

آیفون 11 بیش از iPhone SE 300 دلار قیمت دارد. با وجود داشتن بسیاری از مشخصات داخلی مشابه ، اما مزایای اصلی آن دو برابر است: این صفحه نمایش بزرگتر (6.1 اینچ در مقابل 4.7 ، به صورت مورب اندازه گیری شده) دارد و مشخصات دوربین بهتری را در اطراف خود بسته بندی می کند (یک لنز با زاویه دید دوم و یک سلفی بهتر). دوربین ، برای مبتدیان). اگر هردو برای شما اولویت های بزرگی دارند ، آیفون 11. را دریافت کنید بررسی Apple Apple 11 ما را بخوانید.

به مشخصات بیشتری نیاز دارید؟ در اینجا به تفصیل می پردازیم که چگونه این دو مدل متفاوت هستند ، بنابراین می توانید آنچه را که iPhone SE دقیقاً با قیمت پایین تر ارائه می دهد بیاموزید.

اندازه و طراحی: iPhone SE کوچک و جمع و جور است

بارزترین تفاوت این دو گوشی در این است که آیفون 11 بزرگتر است. آیفون 11 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است در حالی که آیفون SE صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد. در حالی که املاک و مستغلات صفحه نمایش بیشتری را برای برنامه های خود دریافت می کنید و فیلم های قبلی را تماشا می کنید ، iPhone SE به دلیل قابلیت حمل راحت و گرفتن جمع و جور ، کاربران را به سمت خود جلب می کند.

هر دو آیفون دارای نمایشگر LCD هستند ، اما آیفون 11 دارای “صفحه نمایش Liquid Retina HD” است در حالی که iPhone SE دارای “Retina HD” است. این اصطلاحات برندسازی است که اپل برای تمایز فناوری نمایشگر خود از آن استفاده می کند. با این وجود ، تمام آنچه باید بدانید این است که صفحه نمایش آیفون 11 واضح تر است ، هرچند که هر دو دارای همان تعداد پیکسل در هر اینچ یا تراکم پیکسل هستند.

برخی از کاربران دکمه خانه آیفون SE را نیز دوست دارند. اکنون که اپل آیفون 8 را قطع می کند ، آیفون SE تنها آیفون اپل خواهد بود که با یک دکمه فیزیکی خانگی به فروش می رسد. علاوه بر اینکه بصری بودن در استفاده ، این بدان معنی است که برای بازگشت به صفحه اصلی یا تماس با برنامه های اخیر نیازی به استفاده از حرکات کش رفتن ندارید. دکمه هوم همچنین به دلیل باز کردن قفل تلفن و مجاز بودن پرداختهای دیجیتال (آنچه اپل از آن با تاچ ID استفاده می کند) خواننده اثر انگشت دستگاه را در خود جای می دهد. با این وجود آیفون 11 از سنسورهای ترسیم چهره در دوربین جلویی برای امنیت بیومتریک (با نام Face ID) استفاده می کند.

این دستگاه ها هر دو IP برای حفاظت از آب گواهینامه دارند. اما از آنجا که آیفون 11 در مقایسه با رتبه IP67 iPhone SE دارای IP68 است ، بدین معنی است که آیفون 11 در مقابل غوطه وری با دوام تر است (مانند این ، گواهی است که در مقابل غوطه وری در آب نیز طولانی تر یا عمیق تر مقاومت می کند). روی کاغذ ، سطح صدور گواهینامه IP67 بدان معنی است که آیفون SE می تواند در حدود 30 متر آب (در حدود 3.3 فوت) برای مدت زمان 30 دقیقه زنده بماند.

سرانجام ، آیفون SE فقط به رنگ مشکی ، سفید و قرمز عرضه می شود. آیفون 11 نیز در این سه رنگ وجود دارد ، اما اگر گزینه های بیشتری می خواهید ، می توانید آن را به رنگ های زرد ، سبز و بنفش نیز بچسبانید.

دوربین: آیفون 11 دست بالایی دارد

اگر لزوما کاربر قدرت دوربین نیستید ، دوربین عقب تک 12 مگاپیکسلی آیفون SE باید برای ارسال تصاویر در اینستاگرام و ضبط فیلم های گاه به گاه کافی باشد. اما اگر به عکاسی اهمیت می دهید یا می خواهید ابزار بیشتری در اختیار خود داشته باشید ، آیفون 11 از دوربین آیفون 11 به خصوص بهتر از iPhone SE است.

به عنوان مثال آیفون 11 دارای یک دوربین زاویه دید دوم است. این بدان معناست که می توانید در فواصل نزدیک عکس های جادویی چشم انداز یا تصاویر خلاقانه و چشمگیر تری بگیرید. آیفون 11 همچنین دارای دوربین کم نور ، اپلیکیشن Night (اپل) اپل است. Night Mode چیزهایی مانند مصنوعات دیجیتال ، دانه دانه و تاری را برای گرفتن و درخشان تر شدن تصاویر گرفته شده در روشنایی کم می کند.

در مورد دوربین جلویی ، آیفون 11 فقط دوربین سلفی بهتری ندارد زیرا مگاپیکسل بیشتری دارد (12 مگاپیکسلی در مقایسه با 7 مگاپیکسلی آیفون SE). این فیلم می تواند ویدئوی 4K (در مقایسه با فیلم 1080p آیفون SE) ضبط کند و فیلم با کندی سرعت نیز ضبط کند.

پردازنده و باتری: هر دو دارای A13 Bionic هستند

اپل به عنوان تلفن اصلی بودجه خود می توانست آیفون SE را با پردازنده قدیمی تر سازگار کند. اما این دستگاه مجهز به جدیدترین تراشه A13 Bionic اختصاصی است ، همان گوشی آیفون 11. وقتی ما سرعت پردازش عملکرد را در 3DMark و Geekbench 5 اجرا کردیم ، هر دو تلفن در نتایج مشابهی با هم قرار گرفتند ، که این نیز می تواند بگوید که iPhone SE گلکسی S20 ، پیکسل 4 و OnePlus 8 Pro به طور مقایسه ای – و در بعضی مواقع بهتر از هم انجام شده است.

مانند همیشه ، اپل ظرفیت باتری آیفون SE را فاش نمی کند. با توجه به زمان اجرا شده در سایت اپل ، باتری آیفون SE شبیه به آیفون 8 است ، تا زمانی که آیفون 11 نیست. باتری 3،110 میلی آمپری در حالی که آیفون 8 باتری 1821 میلی آمپر ساعتی دارد.)

هنگامی که ما پخش مداوم فیلم را در حالت هواپیما اجرا کردیم ، با این حال ، هر دو تلفن به یک اندازه ادامه داشتند: حدود 15 ساعت و نیم ، به من بدهید یا بگیرید. در حالی که ما هنوز تست های جریان را در آیفون SE انجام نداده ایم ، امیدوار کننده است که اولین مجموعه باتری های مشابه با آیفون 11 باشد.

IPHONE SE (2020) VS. IPHONE 11

Apple iPhone SE (2020)iPhone 11Display size, resolution4.7-inch Retina HD; 1,334×750 pixels6.1-inch LCD Liquid Retina; 1,792×828 pixelsPixel density326ppi326ppiDimensions (inches)5.45 x 2.65 x 0.29 in.5.94×2.98×0.33 in.Dimensions (millimeters)138.4 x 67.3 x 7.3mm150.9×75.7×8.3mmWeight (ounces, grams)5.22 oz.; 148g6.84 oz.; 194gMobile softwareiOS 13iOS 13Camera12-megapixel12-megapixel (wide), 12-megapixel (ultrawide)Front-facing camera7-megapixel12-megapixelVideo capture4K4KProcessorApple A13 BionicApple A13 BionicStorage64GB, 128GB, 256GB64GB, 128GB, 256GBRAMNot disclosedNot disclosedExpandable storageNoNoBatteryNot disclosedNot disclosedFingerprint sensorHome buttonNoConnectorLightningLightningHeadphone jackNoNoSpecial featuresWater resistant (IP67); dual-SIM capabilities (nano-SIM and e-SIM); wireless chargingWater resistant (IP68); dual-SIM capabilities (nano-SIM and e-SIM); wireless chargingPrice off-contract (USD)$399 (64GB), $449 (128GB), $549 (256GB)$699 (64GB), $749 (128GB), $849 (256GB)Price (GBP)£419 (64GB), £469 (128GB), £569 (256GB)£729 (64GB), £779 (128GB), £879 (256GB)Price (AUD)AU$749 (64GB), AU$829 (128GB), AU$999 (256GB)AU$1,199 (64GB), AU$1,279 (128GB), AU$1,449 (256GB)

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2


9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

گوشواره های بی سیم گوگل از ویژگی های جادویی برخوردار هستند ، شما فقط باید بدانید که در کجا جستجو کنید. در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است. 9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

Pixel Buds 2 گوگل معامله واقعی است. آنها بسیار عالی به نظر می رسند ، در برابر عرق مقاوم هستند و به لطف نکات قابل تغییر و باله ای که آنها را در گوش شما نگه می دارد ، تناسب خوبی را ارائه می دهند.

اما چیزهای بیشتری برای Pixel Buds 2 وجود دارد فقط از کیفیت مناسب و مناسب. به دلیل یکپارچه سازی Google Assistant ، می توانید از این ابزارهای کوچک برای نگه داشتن زبانه ها در صندوق ورودی خود استفاده کنید ، و حتی اگر فاقد لغو فعال صدا هستند ، آنها به طور خودکار صدا را تنظیم می کنند تا با میزان صدای محیط شما مطابقت داشته باشند.

از جفت شدن سریع و بررسی میزان باتری گرفته تا جفت کردن Pixel Buds 2 با تلفن غیر اندرویدی ، ما شما را از طریق همه چیز مورد نیاز در مورد جوانه های پیکسل 2 در زیر می خوانیم.

راه اندازی به آسانی 1 ، 2 ، 3 است
جفت کردن جوانه های پیکسل در تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی شما کمتر از 30 ثانیه طول می کشد. به طور جدی. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پرونده Pixel Buds را در کنار تلفن قفل نشده خود باز کنید و منتظر سریع باشید. در اینجا ، این به نظر می رسد:

جفت شدن فقط چند ثانیه طول می کشد. واقعاً

پس از نمایش سریع ، روی آن ضربه بزنید و بگذارید تلفن و جوانه های شما بقیه کارها را انجام دهند. به این هشدار توجه کنید که جوانه های Pixel به حساب Google شما وصل خواهند شد ، به این معنی که می توانید به سرعت در هر دستگاه Android که وارد سیستم شده اید به Pixel Buds متصل شوید. فقط پرونده را در نزدیکی تلفن یا رایانه لوحی دیگر خود باز کنید و صبر کنید تا هشداری روی صفحه شما ظاهر شود که می گوید چیزی در امتداد خط “دستگاه ذخیره شده شما موجود است” و برای اتصال به آن ضربه بزنید.

بعد از جفت کردن جوانه های Pixel ، باید فوراً مشاهده کنید که آیا می خواهید برنامه Pixel Buds را نصب کنید یا خیر. جواب مثبت است ، شما این کار را انجام می دهید – برنامه این است که چگونه ویژگی های شیرین تری را باز می کنید.

اگر جوانه های Pixel را با تلفن Pixel جفت می کنید ، دیگر نیازی به نصب برنامه ندارید ، این دستگاه در دستگاه شما ساخته شده است. می توانید با باز کردن صفحه تنظیمات بلوتوث و ضربه زدن روی نماد چرخ دنده در کنار جوانه های پیکسل خود ، به آن دسترسی پیدا کنید.

ما دستورالعمل جفت کردن جوانه های پیکسل را به دستگاه غیر آندروید در پایین این پست داریم.

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

 

به راحتی سطح باتری را بررسی کنید
دو روش اصلی برای بررسی وضعیت باتری جوانه های Pixel و مورد شارژ وجود دارد. می توانید برنامه Pixel Buds را باز کنید ، جایی که آمار باتری به طور برجسته در بالا نمایش داده می شود. یا می توانید تلفن خود را قفل کنید و پرونده شارژ را با جوانه های Pixel که هنوز در داخل است باز کنید و یک یا دو ثانیه بعد ، یک هشدار همه چیز مورد نیاز در مورد سطح باتری را به شما می گوید.

می توانید با قرار دادن آن روی یک پد شارژ بی سیم یا از طریق درگاه USB-C در پایین ، پرونده Pixel Buds را شارژ کنید.

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

کنترل ها را یاد بگیرید
هر دو جوانه پیکسل به عنوان پانل های لمسی غول پیکر عمل می کنند و به شما امکان می دهند روی آن ها ضربه بزنید یا به آنها ضربه بزنید تا کارهایی مانند پخش یا مکث موسیقی یا دستیار Google را سریع بخوانید تا اعلان های خود را بخوانید. در اینجا سریع از حرکاتی که باید بدانید آورده شده است:

شیر تنها: بازی / مکث یا پاسخ به تماس دریافتی.

دو بار ضربه بزنید: رد کردن آهنگ ، پایان دادن یا رد تماس و توقف دستیار Google.

شیر سه گانه: یک مسیر برگشت.

کش رفتن به جلو: میزان صدا را بالا بکشید.

ضربه تند وشدید زدن به عقب: حجم را کم کنید.

بلند پرس: در حالی که با هر Bud را لمس می کنید ، می توانید با Assistant Google صحبت کنید ، یا اگر بعد از شنیدن صدای سر و صدا آزاد شدید ، دستیار Google اعلان های خود را خوانده است.

تشخیص داخل گوش بسیار خنک است
قبل از بیرون آمدن یک پیکسل جوان ، نگران ضربه زدن به مکث نباشید. آنها به اندازه کافی باهوش هستند که می دانند چه موقع گوش شما هستند و هنگام بیرون کشیدن به طور خودکار مکث می کنند. برای از سرگیری پخش مجدداً آن را وارد کنید.

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

کنترل حجم جادویی
جوانه های پیکسل می توانند به طور خودکار حجم خود را بر اساس میزان آرام بودن یا سر و صدای محیط شما در محیط تنظیم کنند. Adaptive Sound به طور پیش فرض خاموش است ، اما شما می توانید – و باید – آن را روشن کنید.

صفحه برنامه یا تنظیمات Pixel Buds را باز کنید ، به Adaptive Sound ضربه بزنید و سوئیچ را به حالت On بکشید.

با فعال شدن Adaptive Sound ، جوانه های Pixel شما با تغییر صداهای اطراف شما ، تنظیماتی ظریف در میزان حجم آنها ایجاد می کنند. اگر شما هر گونه تنظیم دستی را انجام دهید ، Adaptive Sound موقتاً از تغییر تغییرات جلوگیری می کند تا صدای محیط تغییر کند. چیزهای خیلی جالب

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

دستیار Google را تنظیم کنید
پس از جفت شدن اولیه ، از شما سؤال می شود که آیا می خواهید دستیار Google را در جوانه های Pixel تنظیم کنید یا خیر. انجام این کار بدان معنی است که دستیار Google هشدارهای جدیدی را از برنامه های مورد نظر شما بخواند و به شما اجازه می دهد بدون برداشتن تلفن خود پاسخ دهید.

البته کارهای عادی Google Assistant نیز مانند کنترل یک چراغ هوشمند یا تنظیم ترموستات Nest شما امکان پذیر خواهد بود.

برنامه Pixel Buds را باز کرده و روی Google Assistant ضربه بزنید تا روند تنظیم را شروع کنید ، که شامل دسترسی دستیار به اعلان های تلفن شما است. پس از اتمام ، می توانید اعلان های برنامه را که به طور خودکار برای شما خوانده اند ، تنظیم کنید و کنترل کنید که آیا جوانه های پیکسل به عبارت “هی ، گوگل” پاسخ خواهند داد یا خیر.

یک جوانه گمشده را پیدا کنید
گوشواره های کاملاً بی سیم شگفت انگیز هستند ، اما از بین رفتن نیز بسیار آسان هستند. یک ثانیه شما به آهنگهای مورد علاقه خود گوش می دهید ، سپس یکی را بیرون می آورید و تنظیم می کنید و راه می روید. خوشبختانه ، گوگل ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در یافتن جوانه گمشده خود در برنامه Pixel Buds کمک کند.

برنامه را باز کنید و یافتن دستگاه را انتخاب کنید. بعد ، روی جوانه گمشده ضربه بزنید و سپس گوش دهید. جوانه شروع به پخش صدا ، آرام ، در ابتدا ، به آرامی بلندتر می کند تا اینکه امیدوارم آن را پیدا کنید.

پیکسل جوانه 2 Google
جفت شدن با یک دستگاه غیر Android بدون درد است.

با آیفون ، کامپیوتر یا Mac جفت کنید
جوانه های پیکسل را می توان با هر دستگاه بلوتوثی مانند iPhone ، iPad (314 دلار در بهترین خرید) ، مک یا رایانه شخصی استفاده کرد. اعطا می شود ، شما نمی توانید از برخی از ویژگی های پیشرفته تر مانند جفت شدن سریع و دستیار Google استفاده کنید ، اما همه از بین نمی روند. شما هنوز مکث و بازی خواهید کرد و حرکات کنترل صدا به همراه کنترل شیر نیز کار خواهند کرد.

این مراحل را دنبال کنید تا جوانه های Pixel خود را با یک دستگاه غیر Android جفت کنید:

1. با وجود جوانه Pixel در حالت شارژ ، آن را باز کنید ، سپس دکمه پشت کیس را فشار داده و نگه دارید.

2. نور سفید بین جوانه ها شروع به چشمک می زند.

3. منوی تنظیمات بلوتوث را در دستگاه خود باز کرده و به دنبال جوانه های Pixel خود باشید.

4. جوانه های پیکسل خود را بر روی دستگاه خود انتخاب کنید و از درخواست ها برای تکمیل جفت شدن پیروی کنید.

پیکسل جوانه 2 Google
با استفاده از دکمه در پشت مورد شارژ ، کارخانه جوانه های Pixel 2 را تنظیم مجدد کنید.

9 نکته و ترفند برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Pixel Buds 2

تنظیم مجدد کارخانه جوانه های پیکسل خود را
اگر آماده هستید جوانه های پیکسل خود را به شخص دیگری منتقل کنید ، یا فقط می خواهید شروع کنید ، می توانید آنها را با سهولت تنظیم مجدد کنید. شارژ مورد را از طریق درگاه USB-C شروع کنید ، با جوانه های Pixel در داخل آن ، سپس دکمه را در پشت فشار داده و نگه دارید تا چراغ جفت شدن چشمک بزند.

سپس نور برای چند ثانیه به رنگ سفید و نارنجی چشمک خواهد زد ، و سپس به حالت چشمک زدن فقط به رنگ سفید باز می گردد که نشانگر تنظیم مجدد است.

اکنون که تسلط خود را بر روی Pixel Buds 2 تسلط داده اید ، وقت آن رسیده است که روی تلفن Android خود تسلط داشته باشید. ما برخی از ویژگی های پنهان قاتل را پیدا کردیم ، و یک حرکت کامل از همه حرکات اندرویدی 10 داریم. و ما نمی توانیم فراموش به ذکر است راهنمای ما به بقیه مهم ویژگی های آندروید 10 شما نیاز به دانستن.