shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

گرفتن صفحه نمایش شما کمی ظرافت و کمی دانش را می طلبد. 5 روش برای گرفتن عکس از طریق تلفن یا رایانه لوحی Android خود

گرفتن عکس در تلفن یا رایانه لوحی Android شما به راحتی با فشار دادن یک دکمه آسان نیست. کاش همینطور بود. این می تواند یک تجربه ناامید کننده باشد ، به خصوص هنگامی که می خواهید صحنه خاصی را در حرکت بدست آورید (مانند یک بازی یا فیلم) یا صفحه ای که نگران باشید ممکن است ناپدید شود. اگر فکر می کنید ضبط صفحه می کنید و تقریباً گوشی خود را خاموش می کنید ، خسته کننده کننده است.

برای پیچیده تر شدن این موضوع ، برخی از تلفن های اندرویدی چند روش مختلف دارند که باعث می شود بر خلاف آیفون های جدید که فقط یک راه برای گرفتن عکس از صفحه نمایش دارند ، سریع و بدون درد گرفتن صفحه نمایش شما را ضبط کند.

ما روش استانداردی را که باید در همه تلفنهای Android موجود باشد ، و همچنین نحوه نحوه گرفتن عکس از طریق تلفن سامسونگ یا موتورولا را به اشتراک می گذاریم.

روش آزمایش شده و واقعی اندرویدی

تقریباً هر تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی به شما امکان می دهد با نگه داشتن دکمه های کم فشار و صدا در پایین ، یک عکس از عکس بگیرید. کافی است یک لحظه کوتاه آنها را همزمان فشار دهید و هنگامی که شما رها کردید صدای شاتر دوربین ، صفحه نمایش خود می شنوید. چشمک می زند ، و یک تصویر کوچک از تصویر صفحه خود را که در پایین صفحه نمایش نشان داده می شود ، مشاهده خواهید کرد.

کاهش زمان می تواند در ابتدا مشکل باشد. برخی از تلفن ها ، مانند Pixel 4 XL ، به شما نیاز دارند که تقریباً یک ثانیه هر دو دکمه را فشار دهید. اما برخی دیگر مانند OnePlus 8 Pro تنها درصورتی که به سرعت دکمه ها را فشار دهید بدون اینکه اصلاً آنها را ببندید ، عکس تصویر را می گیرند. اگر دکمه را فشار دهید اشتباه می گیرید ، خود را به تلفن خود خیره می کنید که منتظر انجام آن است و هنوز هیچ اتفاقی نمی افتد. یا از این بدتر ، ممکن است به صفحه راه اندازی مجدد بروید ، و نمی دانید چگونه از آن خارج شوید (فقط دکمه خانه را فشار دهید.)

اگر کار سختی را در کارکرد تصویر صفحه در تلفن خود انجام داده اید ، چند دقیقه را امتحان کنید. این باعث می شود برخی سردردها در آینده نجات پیدا کنند.

لیست بلند ابزارهای عکس سامسونگ

سامسونگ دارای سه گزینه اضافی برای گرفتن عکس در گوشی گلکسی مانند گلکسی اس 20 یا گلکسی نوت 10 است.

ضربه تند وشدید زدن برای گرفتن عکس: برای فعال کردن ژست کش رفتن کف دست ، باید به تنظیمات> ویژگی های پیشرفته> حرکات و حرکات بروید و سوئیچ را در کنار کش رفتن Palm بکشید تا در حالت خاموش قرار بگیرید. با روشن بودن آن ، لبه دست خود را از لبه سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست بکشید تا از یک عکس تصویربرداری بگیرید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب باشد اما برای کسی که در تلاش است فشار کمبو دکمه سمت راست را کاهش دهد ، روشی مطمئن تر است.

Smart Selection tool: به تنظیمات> نمایش> صفحه لبه بروید و سپس روی Edge Panel ها ضربه بزنید (اگر قبلاً این ویژگی را ندارد) این ویژگی را روشن کنید. در آخر ، پنل Smart Capture را اضافه کنید. با حرکت به جلو ، می توانید پنل های Edge خود را بیرون بکشید و پانل Smart Capture را انتخاب کنید تا یک عکس از صفحه بگیرید ، صفحه خود را ضبط کنید یا یک GIF ایجاد کنید.

فقط برای تلفن های Galaxy Note: قلم S-Pen را برداشته و از منوی Air Command برای انتخاب Smart Capture و گرفتن عکس از صفحه استفاده کنید. نه تنها گزینه های اضافی را که Smart Capture به آن اضافه می کند ، بدست می آورید ، بلکه استفاده از قلم به معنای آن است که می توانید پنجره ضبط را به هر قسمت از صفحه مورد نظر بکشید ، که می تواند شما را از برداشت قسمت های زیادی از آن بعداً نجات دهد.

ترفند تصویری بی نظیر موتورولا

صاحب تلفن موتورولا هستید؟ پر از حرکات خاص برای مواردی مانند باز کردن دوربین با چرخش سریع مچ دست یا به نظر می رسد برای گرفتن عکس از صفحه.

باید با باز کردن برنامه Moto در کشوی برنامه ، آن را روشن کنید ، سپس گزینه Moto Actions و ضربه زدن به تصویر سه انگشتی را از لیست گزینه ها انتخاب کنید. یک نسخه آزمایشی سریع در بخش تنظیمات وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از روشن کردن آن را امتحان کنید. این فرایند شامل قرار دادن سه انگشت است که تا حدودی پراکنده است ، همزمان در صفحه نمایش تا زمانی که تصویری اسیر شده را ببینید.

اگر تلفن اندرویدی شما از روش تصویر مورد علاقه شما می خواهد برای به اشتراک گذاشتن استفاده کنید ، نظر خود را در زیر بگذارید و ما آن را به این پست اضافه می کنیم.

با گرفتن یک اسکرین شات ، چند دقیقه وقت بگذارید تا همه حرکات اندرویدی 10 ، کنترل حریم خصوصی آن را بیاموزید ، و سپس هدست را به سمت ویژگیهای پنهان مورد علاقه ما شیر دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد