shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید 

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید 

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید

یکی از اولین کارهایی که هنگام تنظیم تلفن جدید باید انجام دهید انتقال Google Authenticator است تا دسترسی به حسابهای خود را از دست ندهید. نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید :

این که آیا شما تازه iPhone SE ، Samsung Galaxy A51 یا هر تلفن دیگری را انتخاب کرده اید ، یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید – پس از پردازش عجله اولیه هیجان – یک کار مهم است که به شما کمک می کند تلفن امن و در حالت صاف و کار. حسابهای مورد استفاده برنامه Google Authenticator خود را انتقال دهید تا بتوانید به کدهای دو عاملی خود در دستگاه جدید خود دسترسی پیدا کنید. در غیر این صورت ، ممکن است خود را نتوانید وارد برخی از حساب های آنلاین خود شوید.

احراز هویت دو عاملی (2FA) با نیاز به یک کد شش رقمی به طور تصادفی تولید شده پس از وارد کردن رمز عبور خود ، لایه ای از امنیت بیشتری را به حساب های آنلاین شما اضافه می کند. از آنجا که نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در پی نقض بعد از نقض ، افزایش می یابد ، تأیید هویت دو عاملی به عنوان روشی برای کمک به تقویت امنیت آنلاین شما با انجام کار سخت تر ورود دیگران به عنوان “شما” توصیه می شود.

اکثر وب سایت ها این امکان را دارند که کدهای 2FA خود را از طریق پیام کوتاه یا استفاده از یک برنامه اختصاصی مانند Google Authenticator دریافت کنید ، اما ما استفاده از پیامک را توصیه نمی کنیم. هکرها موفق شده اند که فریب کارگران بی سیم را در تعویض سیم کارت مرتبط با شماره تلفن شخص موفق کنند و به نوبه خود ، کدهای دو عاملی ارسال شده به شماره تلفن واقعی کاربر را دریافت می کنند. جک دورسی ، مدیر عامل توییتر ، یک مثال برجسته است.

گوگل اخیراً نسخه اندرویدی برنامه Authenticator خود را به روز کرده است ، اولین نسخه در چند سال گذشته. این ابزار انتقال فانتزی جدیدی را اضافه می کند که روند پر دردسر حرکت شخصی حساب های خود را بین تلفن های قدیمی و جدید شما حذف می کند ، و این باعث می شود که کدهای 2FA شما ساده تر از همیشه انجام شود. ما همچنین نحوه انجام این کار را بر روی آیفون توضیح خواهیم داد.

کاربران اندرویدی این کار را آسان کرده اند
اگر از یک تلفن Android به تلفن دیگری در حال تغییر هستید ، با استفاده از ابزار انتقال جدید زندگی خود را آسان تر کنید. با بررسی بروزرسانی ها در فروشگاه Play ، مطمئن شوید که آخرین نسخه Authenticator را در تلفن قدیمی خود دارید. البته ، شما نیاز دارید که Authenticator را بر روی تلفن جدید خود نیز نصب کنید.

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید 

پرداخت می کند تا با اندروید بچسبید ، اینطور نیست؟

سپس این مراحل را بر روی تلفن قدیمی خود دنبال کنید:
1. Authenticator را باز کنید و سپس روی نماد منوی سه نقطه ای که به دنبال آن حساب های انتقال است ضربه بزنید.

2. صادرات حساب را انتخاب کنید و در صورت درخواست ، کد پین خود را وارد کنید.

3. حسابهای مورد نظر خود را انتقال داده و سپس روی Next ضربه بزنید.

نحوه استفاده از  سیستم Google Authenticator گوگل برای امنیت گوشی های جدید 

در تلفن جدید خود:
1. تأییدکننده را باز کنید ، روی شروع کار ضربه بزنید ،

2. روی وارد کردن حساب های موجود ضربه بزنید؟ واقع در پایین صفحه است.

3. اسکن کد QR را انتخاب کنید.

تلفن قدیمی شما ممکن است فقط یک یا چندین کد QR برای اسکن داشته باشد. برای اتمام مراحل انتقال ، گزینه ها را دنبال کنید. یک تأییدیه اعلان برای هر انتقال موفق را مشاهده خواهید کرد.

کاربران آیفون مجبورند کارهای دیگری انجام دهند
Google برنامه Authenticator آیفون را با همان فرآیند انتقال هنوز به روز نکرده است ، بنابراین شما باید یکی از یک روش قدیمی مدرسه برای انتقال دستی حسابهای تأیید اعتبار خود استفاده کنید. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید:

1. تأیید اعتبار را بر روی آیفون جدید خود نصب کنید.

2. در رایانه خود ، به سایت تأیید صحت دو مرحله ای Google مراجعه کرده و به حساب Google خود وارد شوید.

هنگام انتقال Google Authenticator حتماً تلفن قدیمی و جدید خود را در مجاورت خود داشته باشید.

تصویر توسط جیسون سیپریان / CNET
3. در بخش برنامه Authenticator روی Change Phone کلیک کنید. نوع تلفنی را که استفاده می کنید انتخاب کنید و پیامها را دنبال کنید. اگر می خواهید Google Authenticator را به طور کلی غیرفعال کنید ، روی نماد سطل آشغال کلیک کنید و تصمیم خود را تأیید کنید. سپس Google به ارائه کدهای 2FA شما از طریق پیام کوتاه باز خواهد گشت.

4. برنامه Authenticator را در تلفن جدید خود باز کرده و روی Start> Scan barcode ضربه بزنید. کد QR نمایش داده شده در وب سایت Google را با برنامه Authenticator اسکن کنید ، سپس کد شش رقمی را وارد کنید تا تأیید شود که همه چیز به درستی کار می کند. پس از انجام این کار ، کدهای موجود در دستگاه قدیمی شما دیگر اعتبار نخواهند داشت.

این فرآیند را برای هر خدمتی که در حال حاضر با Google Authenticator استفاده می کنید ، تکرار کنید ، خواه Apple ، Facebook ، Dropbox یا Amazon. تا زمانی که همه حساب ها را به تلفن جدید خود منتقل نکردید ، برنامه Authenticator را از تلفن قدیمی خود حذف نکنید ، در غیر این صورت ، شما از آن حساب ها قفل می شوید – و هیچ کس آن را نمی خواهد.

اکنون که Google Authenticator را به تلفن جدید خود منتقل کرده اید ، مدتی وقت بگذارید تا تمام ویژگی های پنهان آیفون را یاد بگیرید یا ویژگیهای پنهان Android را بیاموزید. هنوز هم سعی می کنید بفهمید با آن تلفن قدیمی چه باید بکنید؟ ما چند پیشنهاد برای iPhone و Android به طور یکسان داریم.

بهترین نکات و ترفندهای گلکسی S20 را مشاهده کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد