shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند


4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

اگر نمی توانید تلفن خود را به خاطر بیاورید ، Alexa می تواند کمک کند. 4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

من اغلب تلفن خود را در خانه اشتباه می دهم. یا بین کوسن های مبل حرکت می کند یا فراموش می کنم کدام اتاق را در آن جا قرار داده ام. خوشبختانه ، روشهای مختلفی برای یافتن آن پیدا کردم که در واقع تنظیمات بسیار ساده ای از Amazon Echo است.

می توانید با افزودن یک مهارت Alexa که به شما در یافتن تلفن خود از طریق تماس با آن یا با استفاده از حساب IFTTT برای تماس با تلفن از دستگاه Echo کمک می کند ، شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر آیفون شما (699 دلار در اپل) لرزش دارد ، باید لرزش ها را گوش کنید. اگر از اندروید استفاده می کنید گزینه دیگری خواهید داشت.

اگر فکر می کنید تلفن خود را در خارج از خانه خود گم کرده اید ، در اینجا نحوه یافتن تلفن اندرویدی گم شده یا آیفون گمشده خود آورده شده است. اما اگر مستعد رها کردن آن در داخل هستید ، در اینجا نحوه کمک به نفس آینده خود آورده شده است.

مهارت Find My Phone Alexa را فعال کنید
یک مهارت الکسا با نام Find My Phone وجود دارد که به شما کمک می کند تلفن گمشده خود را پیدا کنید – حتی می توانید بیش از یک شماره تلفن اضافه کنید.

1. در فهرست برنامه Alexa ، به Skills & Games بروید.

2. جستجوی تلفن من را جستجو کنید.

3. روی استفاده ضربه بزنید.

4. به حساب آمازون خود پیوند دهید و به Allow ضربه بزنید تا مهارت به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند.

5. بگو: “چک، پیدا کردن گوشی من.” اولین باری که از مهارت استفاده می کنید ، الکسا شماره تلفن شما را درخواست می کند.

6. یک کد پیامک چهار رقمی برای شما ارسال می شود که باید آنها را بخوانید: “الکسا ، [کد چهار رقمی].” سپس تلفن شما شروع به زنگ زدن خواهد کرد.

7. می توانید با گفتن “الکسا ، از یافتن تلفن من بخواهید شماره دیگری را اضافه کنید.”

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

مهارت تلفن همراه یاب را فعال کنید
مهارت تلفن همراه یاب شبیه به مهارت Find My Phone است. در اینجا نحوه تنظیم آن آورده شده است.

1. بگویید “الکسا ، تلفن همراه یاب را فعال کنید.”

2. الکسا به شما دستور می دهد با شماره 415-212-4525 تماس بگیرید. در حالی که با تلفن صوتی در تلفن هستید ، به شما می گوید که از الکسا سؤال کنید که پین ​​شما چیست؟ پین را روی تلفنی که الکسا به شما می دهد وارد کنید.

3. حالا می توانید بگویید “الکسا ، به Cell Phone Finder بگویید تا با من تماس بگیرد.” توجه داشته باشید که اگر رینگر شما روشن نباشد ، تلفن شما لرزش می یابد.

به الکسا از طریق تلفن خود موسیقی بیابید ، تماس بگیرید و پخش کنید
برای اینکه الکسا این کار را انجام دهد ، به یک حساب IFTTT نیاز دارید. در اینجا نحوه تنظیم آن آورده شده است.

1. وارد شوید یا ثبت نام کنید ، سپس روی نوار جستجو در بالا کلیک کرده و “Alexa” را تایپ کنید.

2. لیستی از گزینه های الکسا وجود دارد ، و شما می خواهید روی همه موارد اعمال شده کلیک کنید. برخی از نمونه ها برای یافتن تلفن خود به الکسا بگویید ، سلام الکسا ، با دستگاه من و الکسا تماس بگیرید ، موسیقی را در تلفن من پخش کنید.

3. برای هرکدام که انتخاب کردید ، روی اتصال کلیک کنید.

4- در مرحله بعد ، از شما خواسته می شود تا وارد حساب کاربری Amazon Alexa خود شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک پین برای شما ارسال شود. کد را وارد کنید و روی اتصال ضربه بزنید.

5- حالا وقتی تلفن شما در خانه گم شد ، بگویید “الکسا ، تلفن را فعال کنید.” (اگر تلفن شما در حال لرزش است ، باید لرزش ها را از نزدیک گوش دهید.)

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

آهنگی را در تلفن Android خود پخش کنید
الکسا می تواند آهنگی را در تلفن Android شما پخش کند ، اما باید مطمئن شوید که حجم شما روشن شده است. برای انجام این کار ، از IFTTT استفاده کنید تا وقتی متن را ارسال می کنید ، صدا را در تلفن Android خود روشن کنید.

“روشن کردن تلفن” را جستجو کنید و از طریق اپلت ها حرکت کنید تا زمانی که گزینه مورد نظر را پیدا کنید تلفن تلفنی اندرویدی خود را پیدا کنید تا میزان زنگ هشدار 100٪ شود. روی اتصال کلیک کنید و سپس روی ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید “الکسا ، متن تلفن کتی از دست رفته” بگویید و حجم شما روشن می شود.

متأسفانه ، اگر تلفن شما به هر بلندگو بلوتوث یا هدفون متصل است ، به جای بلندگوهای خاص خود ، صدا را از طریق آن ها پخش می کند.

بلندگوی هوشمند شما یک ترفند جالب دیگر در آستین خود دارد. در اینجا نحوه تبدیل Amazon Echo خود به بلندگو تلویزیون رایگان ، ترفند پنهان مورد علاقه آمازون اکو و 5 هک موسیقی شگفت آور برای Amazon Echo شما آورده شده است.

استودیوی اکو آمازون

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد