shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

با این 9 برنامه بومی شروع کنید
بعد از پنجمین سالگرد تولد اپل واچ ، برنامه های بومی ساعت هوشمند در واقع تنها مواردی هستند که واقعاً به آنها احتیاج دارید.

ما تازه در ماه آوریل پنجمین سالگرد اپل واچ را جشن گرفتیم و مشخص است که دستگاهی که در ابتدا قرار بود آیفون برای مچ دست شما باشد ، پر از برنامه های شخص ثالث ، به یک ردیاب تناسب اندام مفید تبدیل شده است. و برنامه های بومی آن بسیار مفیدتر از هر برنامه ای است که می توانید بارگیری کنید. در حالی که شرکتهایی از جمله آمازون ، eBay ، Target و TripAdvisor دیگر از برنامه های Apple Watch پشتیبانی نمی کنند ، واقعاً اهمیتی ندارد – ما تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ های خود را برای بررسی آنها داریم. مهم است ردیاب Activity ، پیام ها و برنامه های تلفن داخلی – چیزهایی باشد که می خواهیم برای یک نگاه سریع و راحت به آنها دسترسی داشته باشیم.

ری وانگ ، تحلیلگر اصلی و بنیانگذار تحقیقات فلکی گفت: “این ساعت واقعاً در مورد راحتی است.” وی گفت: “شما قصد ندارید این مدت صفحه نمایش را در ساعت خود صرف کنید. بنابراین فکر می کنم راز ساخت یک برنامه خوب اپل واچ این است که علاوه بر چیزی فکر کردن به عنوان یک لوازم جانبی انجام دهید. تعداد کمی از افراد از آن به عنوان یک مستقل استفاده می کنند مگر اینکه این برای تناسب اندام یا سلامتی یا نوعی نظارت است. ”

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های آیفون 2020

هنگامی که اپل واچ در سال 2015 راه اندازی شد ، 3000 برنامه برای بارگیری در دسترس بود. امروز ، بیش از 20،000 برنامه وجود دارد – 21 مورد از آنها به پوشیدنی ساخته شده است. در حالی که ساعت ها در سال 2015 به طور کلی لوازم جانبی تقاضا نبودند ، اپل واچ ثابت کرد که ابزاری مفید برای بررسی پیام ها ، آب و هوا و یادآوری ها است ، وانگ اضافه کرد – همه اینها در حال حاضر در دستگاه ساخته شده اند.

در اینجا چندین برنامه بومی Apple Watch وجود دارد که ممکن است قبلاً از آنها استفاده نکنید.

1. سر و صدا
اگر یک اپل واچ سری 4 یا بالاتر دارید ، می توانید از برنامه Noise برای اندازه گیری صدای محیط در محیط خود استفاده کنید. اگر سطح دسی بل به حدی رسیده که شنوایی شما ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد ، برنامه می تواند با ضربه زدن روی مچ دست شما را به شما اطلاع دهد.

2. پیگیری چرخه
زنان می توانند از برنامه Cycle Tracking برای ثبت جزئیات در مورد چرخه قاعدگی شما ، از جمله اطلاعات جریان و علائمی مانند سردرد یا گرفتگی استفاده کنند. با استفاده از آن داده ها ، برنامه می تواند هنگامی که دوره بعدی شما را پیش بینی می کند یا پنجره حاصلخیز شما شروع به کار خواهد کرد ، به شما هشدار دهد.

3. ECG
اگر یک اپل واچ سری 4 یا بالاتر دارید ، یک سنسور ضربان قلب دارید که با اپلیکیشن ECG برای گرفتن الکتروکاردیوگرام کار می کند (که بعضی اوقات توسط قلب شناسان به آن EKG گفته می شود). همچنین به iPhone 6S یا نسخه های بعدی نیاز خواهید داشت و هم تلفن و هم ساعت به ترتیب باید در آخرین نسخه iOS و WatchOS باشند. همچنین در همه مناطق در دسترس نیست.

4. اخبار
برنامه News به شما کمک می کند تا از وقایع جاری در پرواز جلوگیری کنید و داستانهایی را انتخاب کنید که بر اساس علایق شما انتخاب می کنند. با این حال ، در همه زمینه ها در دسترس نیست.

5- نفس بکشید
برنامه Breathe به شما کمک می کند تا به یاد داشته باشید هر روز چند دقیقه وقت بگذارید: فقط نفس بکشید (که ممکن است بعد از بررسی آن برنامه نیوز مفید باشد). می توانید یادآوری های Breathe را تنظیم یا نادیده بگیرید ، یا هنگامی که می خواهید کمک مکث و آرامش کنید ، فقط برنامه را باز کنید. شما یک انیمیشن را مشاهده می کنید که به مدت 1 تا 5 دقیقه شما را به نفس کشیدن و بیرون کشیدن در کنار آن تشویق می کند. همچنین می توانید ضربان قلب خود را در آن جلسات تنفس بررسی کنید.

6. از راه دور
اگر Apple TV دارید ، می توانید از ساعت خود به عنوان یک کنترل از راه دور دیگر استفاده کنید – با فرض اینکه هر دو دستگاه به یک شبکه Wi-Fi یکسان متصل هستند. با استفاده از برنامه Remote ، انگشت خود را بکشید و روی گزینه تماشای اپل TV بروید و نمایش یا مکث را انجام دهید.

7. دوربین
شما نمی توانید با ساعت خود عکس بگیرید. اما با برنامه Camera ، ساعت شما می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین آیفون شما عمل کند. از آن برای کمک به گرفتن سلفی یا شروع ضبط از طریق تلفن خود در اتاق استفاده کنید ، بنابراین در نهایت می توانید همه افراد را در آن گروه بزرگ بگیرید.

8. واکی-تاکی
برنامه Walkie-Talkie به شما امکان می دهد تا از ساعت خود به عنوان یک تالار گفتگو استفاده کنید تا با شخص دیگری که اپل واچ را پوشیده است ، گپ بزنید. یک دکمه را برای صحبت کردن فشار می دهید ، و آن را رها می کنید تا به پاسخ آن گوش دهید. برنامه در همه مناطق در دسترس نیست و هر دو شرکت کننده باید از طریق اتصال بلوتوث به آیفون ، Wi-Fi یا تلفن همراه از طریق اتصال بلوتوث برخوردار باشند. شما همچنین باید دعوت کنید که از طریق برنامه با شخصی ارتباط برقرار کنید – آنها فقط نمی توانند با شما صحبت کنند.

9. یادداشت های صوتی
مانند آیفون ، می توانید از برنامه Voice Memos در Apple Watch خود استفاده کنید تا یادداشت های شخصی و مواردی را به خاطر بسپارید که در حال حرکت هستند. یادداشت های صوتی که در ساعت ضبط می کنید به طور خودکار با سایر دستگاه های iOS که با همان Apple ID وارد سیستم شده اید همگام سازی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد