shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

ساعت هوشمند GPS جدید Timex زیبا نیست ، اما ارزان است

ساعت هوشمند GPS جدید Timex زیبا نیست ، اما ارزان است


ساعت هوشمند GPS جدید Timex زیبا نیست ، اما ارزان است

ساعت هوشمند GPS جدید Timex زیبا نیست ، اما ارزان است

هنگامی که تایمکس در اوایل سال جاری اعلام کرد که دوباره به بازی ساعت هوشمند باز می گردد ، کمی مورد تعجب قرار گرفتم .. این عمدتاً به این دلیل است که از یک نگاه ، جدید Ironman GPS R300 بسیار شبیه به نوع هیبرید ردیاب ساعت هوشمند و تناسب اندام است. در سال 2016 محبوب ترین دستگاهی است که شما می خواهید خط تولید را در سال 2020 راه اندازی کنید.

فقط این نیست که Ironman GPS R300 یکپارچه سازی با سیستم عامل به نظر می رسد. منظورم این است که آنها غول پیکر هستند! سپس رابط وجود دارد ، که به ترکیبی از دکمه ها و کشیدن تکیه می کند. برنامه Timex بدترین موردی نیست که من استفاده کرده ام ، اما دستگاه همگام سازی یا نصب به روزرسانی های خارج از هوا به عنوان ردیاب های جدید تناسب اندام و ساعتهای هوشمند ، به همان اندازه زیپ نیست. اما به طور کلی ، Ironman GPS R300 هر آنچه را که قبلاً در یک ساعت GPS ندیده اید ، ارائه می دهد. دارای نوتیفیکیشن های فشار ، مربیگری محدود روی مچ دست ، صفحه لمسی رنگی ترانسفکتوری ، کنترل موسیقی ، مانیتورینگ مداوم ضربان قلب و البته GPS داخلی است. همچنین خواب را ردیابی می کند. این با سایر ردیاب های بدنسازی مطابقت دارد. اما آن را ساعت هوشمند می نامید؟ این کمی کشش است. هیچ پرداخت NFC ، فروشگاه برنامه ، هیچ ادغام برنامه شخص ثالث و قابلیت دستیار صوتی وجود ندارد. – اساساً ، Timex جدید فاقد بیشتر ویژگی هایی است که از یک ساعت هوشمند در سال 2020 انتظار دارید.

من الان حدود دو هفته است که R300 را پوشیده ام ، و اگرچه من طرفدار ظاهر آن نیستم ، بسیار سبک وزن و به اندازه کافی راحت برای پوشیدن 24/7 است. هنگامی که می توان تمرینات ردیابی را دنبال کرد ، کاری را انجام می دهد که انجام شود ، حتی اگر این نرم افزار نرم ترین و روان نیست. اما این یک ساعت نسبتاً متوسط است ، حتی اگر با قیمت 120 دلار بسیار مقرون به صرفه باشد. این حدود 30 دلار کمتر از Fitbit Charge 3 و 40 دلار ارزانتر از Fitbit Versa Lite است که دو گزینه قابل مقایسه با R300 هستند.

اما یک چیز است که R300 واقعاً از آن لذت می برد: عمر باتری. تایمکس در اطلاعیه خود اعلام کرد که این کار در حدود 25 روز با هر ویژگی فعال شده و 20 ساعت با GPS مداوم ادامه خواهد یافت. در ابتدا ، این صدایی خیلی خوب بود که درست باشد. اما واحد بازبینی من باتری 55 درصد از جعبه خارج شد و من حدود دو هفته آن را شارژ نکرده ام. هنوز 29 درصد باقی مانده است. اعطا می کنم ، من به اندازه دوری از پیش از اجتماع کاملاً فعال نیستم ، و به همین دلیل ، نظارت مداوم ضربان قلب را در خارج از ورزش غیرفعال کردم. با این وجود حداقل 15 دقیقه در روز و به مدت 15 روز مستقیم از GPS استفاده کردم. به هر روشی که آنرا خرد کنید ، عمر باتری در این مورد چشمگیر است.

در حالی که برخی از افراد باتری طولانی مدت باتری را تخفیف می دهند ، در تجربه من این یک عامل مهم در این است که آیا احتمال دارد کسی برای هر مدت طولانی با پوشیدنی بچسبد. هرچقدر که شارژ کمتری داشته باشید ، احتمال اینکه دستگاه را به مچ دست خود بسته نگه دارید ، احتمال دارد که به مرور زمان تصویر بهتری از فعالیت خود بدست آورید. من غالباً فراموش می کنم که R300 را روشن کرده ام ، و گرچه شخصاً فکر می کنم این یک چشم انداز است ، وقتی یک صبح شلوغ داشته باشم ، کمتر احتمال دارد که در شبانه من فراموش نشود. من می توانم از پوشیدن پوشیدنی ها قبل از دوش گرفتن در دوش استفاده کنم ، اما R300 آن را تا 50 متر مقاوم در برابر آب ، بنابراین شما در واقع مجبور نیستید.

اما به غیر از باتری ، R300 در ردیابی GPS در طول فعالیت های شما نیز دقیق است – اگرچه یک رعایت وجود دارد. یافتن یک سیگنال GPS در مقایسه با تلفن یا سایر پوشیدنی هایی که من آزمایش کرده ام کمی طول می کشد. هیچ چیز خیلی مهم نیست ، اما فهمیدم که اگر سعی کردم یک تمرین را شروع کنم و فقط در جای خود قرار بگیرم ، این ساعت فقط سیگنال نمی برد. برعکس ، اگر شروع به راه رفتن یا دویدن کردم ، حدوداً نیم بلوک بعداً یک بوق دریافت می کنم که به من خبر داد. یک یا دو بار در طول آزمایش ، من فراموش کردم که دکمه وسط در سمت راست ساعت را بزنم تا تمرین را پس از دریافت بوق تأیید شروع کنم. این ناامید کننده است ، و احساس می کنم می توان با یک رابط متفکر تر جلوی آن را گرفت.

اما من تأثیر تاخیر GPS را در مسافت کلی ثبت شده یا تقسیم مایل های شخصی من ناچیز دیدم. ساعت بدتر از چند صد مایل مایل گزارش نشده است. به عنوان مثال ، اجرای 3.13 مایل در تلفن من به عنوان 3.1 مایل در R300 ثبت شد. به همین ترتیب ، یک پیاده روی 2.13 مایل در Apple Watch Series 5 من توسط Timex به طول 2.08 مایل وارد شد. این گفته است ، توجه به این تأخیر و به خاطر سپردن آن دکمه ضبط ، نتایج دقیق تری را نسبت به زمانی که من ردگیری GPS را از دست داده ام به دست می آورد. در تست های آزمایشی ، جایی که احساس می کردم خیلی بی تاب و منتظر GPS هستم و تصمیم گرفتم از این کار چشم پوشی کنم ، نتایج من خاموش بود. این ساعت از فاصله 3.4 مایل در تلفن من 2 مایل ثبت شده است ، که در آن مرحله ارزش ضبط ندارد. با اجرای GPS کمتر ، من در انتها می توانم فاصله را ویرایش کنم ، اما برای افرادی که بدون تلفن می خواهند کار کنند مفید نیست.

از نظر فنی می توانید بدون تلفن راه اندازی کنید ، اما تنها اگر دوست دارید در سکوت باشید. می توانید موسیقی را از مچ دست خود کنترل کنید ، اما هیچ راه واقعی برای بارگیری لیست های پخش آفلاین یا جفت کردن هدفون های بلوتوث وجود ندارد. همچنین می توانید تمرینات “مربیگری” را بر روی دستگاه با برنامه بارگذاری کنید – مکانیزمی که من واقعاً آن را دوست دارم ، اما گزینه های موجود محدود است و برای سفارشی سازی بیشتر از آنچه که ترجیح می دهم نیاز به سرگرمی بیشتری دارد.

نظارت بر ضربان قلب در هنگام ورزش دقیق بود ، از تسمه سینه قطبی H10 من در حدود 5 ضربان در دقیقه حداکثر متغیر بود – نه خیلی شیک. نظارت خواب نیز در هنگام ورود به سیستم از زمان خواب بسیار دقیق بود ، چه زمانی خوابم برد و چه وقت بیدار شدم. با این حال ، من از امتیازات خودسرانه ای که ساعت برای من تعیین کرده بود ، دچار حیرت شدم. در شبی که گربه من بدون هیچ دلیل خوب در 5 صبح تصمیم به زوزه کشیدن گرفت ، برنامه به من گفت که من بیش از 2 ساعت و 12 دقیقه خواب از دست دادم – اما هنوز هم نمره 92 را به من داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد